משלוחים והחזרות
אספקת המוצרים ושליחתם תתבצע על פי הוראות התקנון . זמן אספקת המוצרים ו/או השירותים כפי שמצוין באתר לגבי כל מוצר ו/או שירות הינו בהתאם לתנאי האספקה של כל ארגון, ספק או חנות
וכולל חישוב של ימי עסקים. חישוב מועדי האספקה יהיה על פי ימי עסקים, דהיינו חמישה ימי עבודה בשבוע, ימים א'- ה', ואינו כולל ימי שישי, שבת, ערבי חגים ומועדים.
בנוסף, לא ייכלל יום ההזמנה לצורך מניין ימי העסקים לאספקת המוצרים, אם נעשתה לאחר השעה 12:00. יחד עם זאת, מאנימול עושה כמיטב יכולתה להקדים את זמן האספקה.
משלוח המוצרים יכול להיעשות רק בהתאם למדיניות המשלוחים ולמוצע לאותו מוצר ו/או שירות שבחרת, כל זאת על פי מדיניות ההובלה והאספקה ובכפוף לשיקול דעתה של מאנימול.
למאנימול שמורה הזכות להודיע כי אין באפשרותה להוביל את המוצר לאזור מסוים.
בדף המוצר עשויה להופיע הערה הנוגעת להגבלת אפשרויות האספקה של פריט. ההגבלות נובעות בד"כ בשל שבירות גבוהה או משקל גבוה וכיו"ב.
במידה ובחרת במוצר שחלה עליו מגבלת משלוח תחול המגבלה על כל המשלוח. כלומר אם מוצר מסוים הנכלל בסל הקניות, ניתן לשילוח במשלוח בלבד כל אותו סל קניות יוגבל לאיסוף באמצעות שליח.
עומדת בפניך האפשרות לפצל את ההזמנה ולהפריד את המוצר נשוא מגבלת המשלוח להזמנה נפרדת. באופן דומה, קיימת הגבלת כמות פריטים למשלוח יחיד של פריטים כבדים, או חיוב שונה מחיובי המשלוחים הרגילים.
במקרים בהם ישנה אפשרות לאיסוף עצמי, הנך רשאי לבחור באיסוף עצמי, ולקבל לידיך את המוצר באופן עצמאי. במקרה כזה, תהיה פטור מדמי משלוח.
מועד האיסוף עצמי יתואם מראש מול שרות לקוחות, או על פי עדכון סטאטוס ההזמנה באתר.במידה ובחרת באספקת המוצר ו/או השירות באמצעות משלוח,
הם יסופקו לכתובת שמסרת לנו במהלך תהליך הרכישה באתר באמצעות שליח או דואר ישראל. אנו מנועים מאספקת משלוחים, בכל דרך שהיא, לכתובת שהיא ת.ד.
במקרה של הזמנה הכוללת משקאות אלכוהוליים, מקבל המשלוח נדרש להציג תעודה מזהה לגבי גילו (חייב להיות לפחות בן 18 שנה)
מאנימול ו/או מי מטעמה לא יישאו בכל אחריות לעיכובים באספקת המוצרים כתוצאה מאירועים שאינם בשליטתם, כדוגמת שביתות או השבתות,
תקלות במערכת המחשוב או במערכות הטלפונים ו/או מערכות תקשורת, תקלות בשירות הדואר האלקטרוני, פעולות איבה ו/או כוח עליון (מלחמה, רעידת אדמה, מזג אוויר וכיו"ב),
אירועים שייפגעו בהשלמת תהליך הרכישה ו/או בקיום מועדי האספקה. במקרים אלה רשאית מאנימול להודיע על ביטול הרכישה, כולה או חלקה, ולבטל את חיובו של מבצע הפעולה.
אספקת המוצרים ו/או השירותים השונים באמצעות דואר ישראל (באמצעות דואר חבילות או דבר דואר רשום),
תתבצע בהתאם לזמן האספקה הנהוג בדואר ישראל ובכפוף לטיב ולתנאי השירות המקובלים בדואר ישראל.
אספקת המוצרים ו/או השירותים השונים באמצעות שליחים תתבצע בהתאם לתנאי האספקה של חברת המשלוחים.
במידה ואין ביכולתה של חברת המשלוחים לבצע את המשלוח עד לבית הלקוח מכל סיבה שהיא, לרבות בשל תנאי מזג אוויר ו/או מצב בטחוני,
יובהר העניין ללקוח וימצא פתרון חליפי המקובל על שני הצדדים. יובהר בזאת, כי בכל הנוגע לביטול משלוח בשל התנאים שצוינו לעיל, תהיה מאנימול הפוסק הבלעדי.
מובהר כי זמני האספקה של מוצרים שאינם מסופקים באמצעות שליחים אינם ניתנים לבקרה מלאה ע"י מאנימול ואינם בשליטתה
והנך מצהיר כי לא תהיה לך כל טענה נגד מאנימול עקב שיבושים באספקה שלא באמצעות שליח.
בעת האספקה, רשאית מאנימול לבקש את נוכחותך במקום ובמועד האספקה, והצגת תעודת זהות שלך ו/או חתימתך על גבי שובר כרטיס האשראי ו/או קופון, כתנאי למסירה.
במידה ומוצר לא יישלח אליך בתוך 14 ימי עסקים מיום הקניה, תהיה זכאי לבטל את העסקה ולקבל חזרה את מלוא התמורה בעד אותו המוצר.
עם ביטול העסקה כאמור, וקבלת התמורה בחזרה, לא תהא לך כל טענה ו/או תביעה כלפי האתר ו/או מאנימול, בקשר עם העסקה.
האמור אינו תקף לגבי מוצרים שמועד אספקתם צויין כממושך יותר, ו/או הוזמנו במיוחד עבור הלקוח.
ידוע לך כי בכל מקרה בו לא יעלה בידי האתר ליצור עמך קשר לשם תיאום אספקת המוצר, בתוך 7 ימים מיום ביצוע הקניה, ייחשב הדבר כביטול הרכישה על ידך.
במקרה זה לא יהיה על האתר לספק לך את המוצר, ואף לא תהיה לך כל טענה ו/או תביעה כלפי האתר או מאנימול, בגין ביטול העסקה על פי סעיף זה.
מקרה של הובלה חריגה, על פי שיקול דעתה הבלעדי של מאנימול או מי מטעמה (כגון הובלה שלא ניתן לבצעה באמצעות מדרגות או מעלית,
הובלה שנדרש מכשור מיוחד לביצועה או הובלה לקומות גבוהות), תחול כל עלות ההובלה, במלואה, על הלקוח.
הובלה והרכבה, זמני אספקה משתנים בהתאם למוצר הנרכש, לבית העסק ספק המוצר והינם בתנאים כמפורט בכל עסקה.
שירות הובלה והרכבה יתואם ישירות בין המזמין לבין בית העסק המספק את המוצר/ים הנרכש/ים.
תתכן תוספת תשלום בגין שירותי הובלה והרכבה.
תתכן תוספת תשלום בגין הובלה מעל קומה מסוימת ללא מעלית ו/או במקרה שלא ניתן להשתמש במעלית או לא ניתן להעלות את המוצר במעלית מסיבות אחרות. תוספת כאמור תגבה בגין כל קומה.
במקרה של צורך בהזמנת שירותי מנוף, תחול תוספת תשלום והחיוב יחול על הלקוח המזמין ובאחריותו.
ביטול רכישה והחזרת מוצרים
אנו במאנימול עושים הכל על מנת שתהיה שבע רצון מהמוצרים שבחרת. עם זאת, אתה רשאי להחזיר את המוצרים שרכשת באתר בתוך 14 (ארבעה עשר) ימים, מיום קבלתם (למעט כאלו המפורטים בהמשך).
ביטול העסקה כפוף לכך שהמוצר יוחזר על חשבון המזמין למחסן למאנימול כשהוא סגור באריזתו המקורית, שלם ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג שהוא, ומבלי שנעשה בו שימוש כלשהו.
מוצרים שאריזתם המקורית נפתחה ו/או מוצרים שהותאמו במיוחד לצרכי הלקוח, או שבוצעה בהם הרכבה, ו/או מוצרי עודפים ומבצעים אינם נכללים במדיניות ההחלפות וההחזרות שלנו.
אם רכשת שירות, הנך רשאי לבטלו בתוך 14 (ארבעה עשר) ימים מיום ההזמנה ועד 2 (שני) ימים, שאינם ימי מנוחה, לפני מועד מתן השירות.
כדי להחזיר מוצרים, עליך ליצור קשר באמצעות הדואר האלקטרוני או office@mmall.co.il או באמצעות צור קשר mmall.co.il/contact-us ולמסור הודעת ביטול עסקה,
בציון פרטי ההזמנה. לאחר בירור פנייתך, תתבקש להחזיר, על חשבונך, את המוצר למחסני הספק ביטול העסקה כפוף לסייגים כמפורט בהתאם לתנאי הארגון, לספק ו/או החנות .
אם המוצר נבדק על ידי מאנימול ונמצא שהוא לא הוחזר כחדש, באריזתו המקורית, לרבות כל מרכיבי המוצר והאריזה, לא נוכל לבטל את העסקה, ותתבקש לאסוף את המוצר ששלחת.
במקרים חריגים ובכפוף לשיקול דעתה הבלעדי של מאנימול, יבוצע ביטול עסקה בו הזיכוי יהיה יחסי לערך המוצר שהוחזר, בניכוי הוצאות או התחייבות בשל משלוח, אריזה,
או כל הוצאה או התחייבות אחרת שמאנימול הוציא או שהוא התחייב להוציא והן בשל התקשרות בעסקה או בשל ביטולה.
לאחר החזרת המוצרים תזוכה במחיר ששילמת עבורם (לא כולל דמי משלוח), ובניכוי דמי ביטול בשיעור של 5% מסכום העסקה, או 100 ₪, לפי הנמוך מבינהם
ו/או ביטול העסקה כפוף לסייגים כמפורט בהתאם לתנאי הארגון, לספק ו/או החנות .
במקרה של מוצר פגום, אתה מתבקש לשלוח למאנימול את המוצר בצירוף חשבונית המס שקיבלת, ומכתב המתאר את הבעיה במוצר. לאחר שנקבל את פנייתך, והיא תימצא מוצדקת,
נשלח אליכם שנית את המוצר על פי הזמנתך המקורית, ובלבד שהוא נמצא במלאי אצל הספק.
במקרה של ביטול עסקה עקב פגם – לא תחויב בדמי ביטול כלשהם. אם סופק לך המוצר – תתבקש להעמידו לרשות מאנימול במקום שבו הוא נמסר לך, ולהודיע למאנימול על כך.
במקרה של ביטול עסקה, טרם אספקת המוצרים ו/או השירותים שהוזמנו – בתוך 14 יום מיום קבלת הודעת הביטול יושב לך הסכום ששולם על ידך בגין המוצרים ו/או השירותים,
בניכוי דמי ביטול בשיעור של 5% מסכום העסקה או 100 ₪, לפי הנמוך מבניהם (אלא אם מצוין במפורש אחרת, כמו במקרים של הזמנת סדנא קבוצתית וכיו"ב).
בנוסף, במידה והמוצר נשלח ממאנימול לחברת השילוח, תחויב גם בתשלום מלא בגין המשלוח, גם אם טרם קיבלת את המוצרים ו/או השירותים.
טעות מהותית שנגרמה על ידי האתר בתיאור המוצר ו/או בתנאי המכירה, תזכה אתך, באפשרות לבטל את העסקה בלבד,
ללא דמי ביטול כלשהם, מבלי שתהיה זכאי לכל פיצוי ו/או תשלום כלשהו מהאתר ו/או ממאנימול.